VERKKOKAUPAN SÄÄNNÖT

PINAPIN.FI

 

 

SISÄLLYSLUETTELO:

1.        YLEISET MÄÄRÄYKSET

2.        ELEKTRONISET PALVELUT VERKKOKAUPASTA

3.        MYYNTISOPIMUKSEN TEKEMINEN EHDOT

4.        TUOTTEEN MAKSUTAVAT JA -PÄIVÄMÄT

5.        TUOTTEEN HINTA, MENETELMÄT JA TOIMITUSAIKA

6.        TUOTEVALITUKSET

7.        TUOMIOISTUIMEN ULKOPUOLINEN VALITUSTEN RATKAISU- JA VAATIMUSTEN TUTKIMUSMENETELMÄT SEKÄ NÄIHIN MENETTELYIHIN KÄYTTÖÄ KOSKEVAT SÄÄNNÖT

8.        SOPIMUKSEN PERUUTTAMINEN

9.        YRITTÄJÄT KOSKEVAT MÄÄRÄYKSET

10.      LOPPUSÄÄNNÖKSET

11.      MALLI PERUUTUSLOMAKE

 

Verkkokauppa www.pinapin.fi huolehtii kuluttajien oikeuksista. Kuluttaja ei voi luopua hänelle kuluttajansuojalain mukaisista oikeuksistaan. Kuluttajalle kuluttajanoikeuslain säännöksiä epäedullisemmat sopimusmääräykset ovat pätemättömiä ja niiden tilalla sovelletaan kuluttajanoikeuslain säännöksiä. Siksi näiden määräysten säännösten tarkoituksena ei ole sulkea pois tai rajoittaa heille pakottavien lain säännösten nojalla myönnettyjä kuluttajan oikeuksia, ja mahdolliset epäilykset tulee selittää kuluttajan eduksi. Jos näiden määräysten määräykset eivät ole edellä mainittujen määräysten mukaisia, nämä määräykset ovat etusijalla ja niitä tulee soveltaa.

1.      YLEISET MÄÄRÄYKSET

1.1.          Online Shypätä saatavilla osoitteessa www.pinapin.fi hoitaa FLOW ECOMMERCE MICHAŁOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA (pääosakas) ja toimisto Varsovassa (toimisto-osoite: ul. Warszawska 58C/56, 02-496 Warszawa, Puola; ja kirjeenvaihtoosoite:  Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola), , rekisteröity National Court Registryin yrittäjärekisteriin KRS-numerolla: 0000903657; ; Rekisteröintituomioistuin, joka säilyttää yrityksen asiakirjat: Varsovan pääkaupungin piirioikeus Varsovassa, XIV kauppaosasto KRS; verotunnus nro NIPISTÄÄ: 5223203760, , kansantalousrekisteri nro. REGON 389106174, , sähköpostiosoite: [email protected].

1.2.          Nämä säännöt on osoitettu molemmille the kuluttajille ja the yrittäjät, jotka käyttävät Online Shypätä ellei jaksossa toisin mainita. .

1.3.          The Ohjain Online S:ssä käsitellyistä henkilötiedoistahypätä näiden sääntöjen täytäntöönpanon yhteydessä on Myyjä. The phenkilötietoja käsitellään tarkoituksiin ajanjaksoa ja sen perusteella maahankohdassa esitetyt periaatteet tietosuojakäytäntö julkaistu Online S:ssähypätä verkkosivusto. Tietosuojakäytäntö sisältää ensisijaisesti the säännöt henkilötietojen käsittelystä Ohjain verkossa Shypätä, mukaan lukien perusasiat, tarkoitukset ja the ajanjaksoa käsittelystä the henkilötiedot ja oikeudet henkilöt, joita tiedot koskevat, yhtä hyvin kuin the tietoja evästetiedostojen ja analyyttisten työkalujen käytöstä Online Shypätä. Online S:n käyttäminenhypätä, mukaan lukien ostosten tekeminen on vapaaehtoista. Samoin henkilötietojen toimittaminen Palvelun vastaanottaja tai asiakas käyttää online-Shypätä on vapaaehtoinen, tietosuojaselosteessa mainituin poikkeuksin (sopimuksen solmiminen ja myyjän lakisääteiset velvoitteet).

1.4.          Definitoimenpiteitä:

1.4.1.           TYÖPÄIVÄ yksi päivä maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.

1.4.2.           ILMOITTAUTUMISLOMAKE Verkkokaupassa olevalla lomakkeella, jolla voit luoda tilin. .

1.4.3.           TILAUSLOMAKE Sähköinen palvelu, verkkokaupassa saatavilla oleva interaktiivinen lomake, jonka avulla voit tehdä tilauksen, erityisesti lisäämällä tuotteita sähköiseen koriin ja määrittelemällä myyntisopimuksen ehdot, mukaan lukien toimitustavan ja maksun..

1.4.4.           ASIAKAS – (1) täysin oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö ja yleisesti sovellettavissa säännöksissä säädetyissä tapauksissa myös rajoitetusti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö; (2) oikeushenkilö; tai (3) organisaatioyksikkö, joka ei ole oikeushenkilö ja jolle laissa myönnetään oikeuskelpoisuus; - joka on tehnyt tai aikoo tehdä myyntisopimuksen Myyjän kanssa.

1.4.5.           SIVIILIKOODI – Siviililaki, annettu 23. huhtikuuta 1964 (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93- muutoksineen).

1.4.6.           TILI Sähköinen palvelu, Palvelun vastaanottajan antamalla yksilöllisellä nimellä (kirjautumistunnuksella) ja salasanalla merkitty resurssikokonaisuus Palveluntarjoajan tietojärjestelmässä, johon kerätään Palvelun vastaanottajan toimittamat tiedot sekä tiedot Verkkokaupassa tehdyistä tilauksista. .

1.4.7.           UUTISKIRJE – Sähköinen palvelu, Palveluntarjoajan sähköpostitse tarjoama sähköinen jakelupalvelu, jonka avulla kaikki sitä käyttävät Palvelun vastaanottajat voivat automaattisesti vastaanottaa Palveluntarjoajalta uutiskirjeen myöhempien painosten jaksottaista sisältöä, joka sisältää tiedot tuotteista, uusista painoksista ja tarjouksista. verkkokauppaan.

1.4.8.           PRODUCT – Verkkokaupassa saatavilla oleva irtainta tavaraa, joka on asiakkaan ja myyjän välisen myyntisopimuksen kohteena. .

1.4.9.           REGULATIONS nämä verkkokaupan säännöt.

1.4.10.       VERKKOKAUPPA - Palveluntarjoajan verkkokauppa saatavilla Internet-osoitteesta: www.PINAPIN.FI

1.4.11.       SELLER; ; PALVELU TARJOAJA FLOW ECOMMERCE MICHAŁOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA (pääosakas) ja toimisto Varsovassa (toimisto-osoite: ul. Warszawska 58C/56, 02-496 Warszawa, Puola; ja kirjeenvaihtoosoite:  Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola), , rekisteröity National Court Registryin yrittäjärekisteriin KRS-numerolla: 0000903657; ; Rekisteröintituomioistuin, joka säilyttää yrityksen asiakirjat: Varsovan pääkaupungin piirioikeus Varsovassa, XIV kauppaosasto KRS; verotunnus nro NIPISTÄÄ: 5223203760, , kansantalousrekisteri nro. REGON 389106174, , sähköpostiosoite: [email protected].

1.4.12.       MYYNTI SOPIMUS  Tuotteen myyntisopimus, joka on tekeillä tai on solmittu Asiakkaan ja Myyjän välillä Verkkokaupan kautta.

1.4.13.       SÄHKÖINEN PALVELU - Palveluntarjoajan Verkkokaupan kautta Palvelun vastaanottajalle sähköisesti tarjoama palvelu.

1.4.14.       PALVELUN VASTAANOTTAJA – (1) täysin oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö ja yleisesti sovellettavissa säännöksissä säädetyissä tapauksissa myös rajoitetusti oikeustoimikelpoinen luonnollinen henkilö; (2) oikeushenkilö; tai (3) organisaatioyksikkö, joka ei ole oikeushenkilö ja jolle laki antaa oikeuskelpoisuuden; - käytät tai aiot käyttää Sähköistä palvelua. .

1.4.15.       KULUTTAJAN OIKEUSLAKI – Laki, annettu 30. toukokuuta 2014, kuluttajien oikeuksista (Dz.U. 2014 poz. 827 muutosten kanssa)

1.4.16.       TILAUS - Tilauslomakkeella toimitettu asiakkaan aikomusilmoitus, jonka tarkoituksena on suoraan tehdä tuotteen myyntisopimus myyjän kanssa.

2.      ELEKTRONISET PALVELUT VERKKOSSA SHYPÄTÄ

2.1.          Seuraavat sähköiset palvelut ovat saatavilla Online S:ssähypätä: Tili, tilauslomake ja uutiskirje.

2.1.1.           Tili - Käyttö Tili on mahdollista suorittamisen jälkeen kaksi seurata Palvelun vastaanottajan vaiheet - (1) täyttämällä rekisteröintilomakkeen, (2) napsauttamalla "Tallentaa" ala. Ilmoittautumislomakkeessa Palvelun vastaanottajan on annettava seuraavat tiedot: etu- ja sukunimi / yrityksen nimi, sähköpostiosoite ja salasana. Asiakkaiden osalta, jotka eivät ole kuluttajia, on myös ilmoitettava yrityksen nimi ja the verotunnistenumeror. Jos Palvelun vastaanottajalla on rekisteröity tili Facebookissa tai Googlessa, hän voi myös luoda tilin Verkkokauppaan kirjautumalla sisään jollakin näistä sivustoista. Voit myös luoda tilin valitsemalla asianmukaisen valintaruudun tilausta tehdessäsi - kun tilaus on tehty, tili luodaan.

2.1.1.1.          Sähköinen tili -palvelu tarjotaan maksutta toistaiseksi. Palvelun vastaanottajalla on mahdollisuus milloin tahansa ja syytä ilmoittamatta poistaa Tili (tililtä eroaminen) lähettämällä asiaa koskeva pyyntö Palveluntarjoajalle, erityisesti sähköpostitse osoitteeseen: contact@pinapin .com tai kirjallisesti osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola.

2.1.2    Tilauslomake - käyttämällä Tilauslomakkeen kohta alkaa ensimmäisen tuotteen lisäämisellä sähköiseen koriin kirjoittaja Asiakas verkossa Shypätä. . PTilauksen tekeminen tapahtuu sen jälkeen, kun asiakas on suorittanut kaksi seuraavaa vaihetta - (1) täyttänyt tilauslomakkeen ja (2) napsauttanut Online Shypätä verkkosivuilla tilauslomakkeen täyttämisen jälkeen"Tilaus maksuvelvollisuudella" ala - siihen asti on mahdollista muokata itsenäisesti kaikki syötetyt tiedot (seuraa tätä tarkoitusta varten näytettyjä viestejä ja Online S:n tietojahypätä verkkosivusto). Tilauslomakkeessa Asiakkaan on annettava seuraavat tiedot Asiakkaasta: etu- ja sukunimi / yrityksen nimi, osoite (katu, talon / asunnon numero, postinumero, kaupunki, maa), the sähköpostiosoite, the puhelinnumero ja myyntitiedot Contractt: Tuote (tuotteet), Tuotteen (tuotteiden) määrä, Tuotteen (tuotteiden) toimituspaikka ja -tapa, the Maksutapa. Siinä tapauksessa että CAsiakkaille, jotka eivät ole kuluttajia, on myös ilmoitettava yrityksen nimi ja the verotunnistenumeror.

2.1.1.1. Tilauslomakkeen sähköinen palvelu tarjotaan maksutta, on luonteeltaan kertakäyttöinen ja päättyy lomakkeen kautta tehdyn tilauksen yhteydessä tai palvelun vastaanottajan aiemmin keskeyttäessä tilauksen tekemisen..

2.1.3. Uutiskirje - käyttämällä Uutiskirje lähetetään sen jälkeen, kun sähköpostiosoite on annettu Verkkosivuston "Uutiskirje"-välilehdellä Myymälä Web-sivusto, jolle uutiskirjeen muut versiot lähetetään, ja napsauta toimintakenttä. Voit myös tilata uutiskirjeen valitsemalla asianmukaisen valintaruudun tilin luomisen yhteydessä ja tilauksen tekeminen - Kun tili on luotu tai tilaus on sijoitus, Palvelun vastaanottaja on uutiskirjeen tilaaja.

2.1.3.1. Sähköinen uutiskirjepalvelu tarjotaan maksutta toistaiseksi. Palvelun vastaanottajalla on mahdollisuus milloin tahansa ja syytä ilmoittamatta peruuttaa uutiskirjeen tilaus (uutiskirjeestä eroaminen) lähettämällä asiaa koskeva pyyntö Palveluntarjoajalle, erityisesti sähköpostitse osoitteeseen: contact@pinapin .com tai kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola.

2.2.          Yhteistyössä Palveluntarjoajan käyttämän ICT-järjestelmän kanssa tarvittavat tekniset vaatimukset: (1) tietokone, kannettava tietokone tai muu multimedialaite, jossa on Internet-yhteys; (2) the pääsy e-posti; (3) ajan tasalla oleva verkkoselain: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Ooppera; Google Chrome; Safari tai Microsoft Edge; (4) suositeltu näytön vähimmäisresoluutio: 1024x768; (5) evästeiden ja Javascript-tuen salliminen verkkoselauksessar.

2.3.          The Palvelu Vastaanottaja on velvollinen käyttämään Verkkokauppaa lain ja hyvät tavat, Palveluntarjoajan ja kolmansien osapuolten henkilökohtaisia oikeuksia sekä tekijänoikeuksia ja immateriaalioikeuksia kunnioittaen. Palvelun vastaanottaja on velvollinen syöttämään todellisen tilan mukaiset tiedot. Palvelun vastaanottaja on kielletty tarjoamasta laitonta sisältöä.

2.4.          Cvalitusmenettelyajan suhteen Sähköisiä palveluja:

2.4.1.           Cvalitukset, jotka liittyvät Palveluntarjoajan sähköisten palvelujen tarjoamiseen ja muut Online S:n toimintaan liittyvät valituksethypätä (lukuun ottamatta Tuotteen reklamaatiomenettelyä, joka on mainittu Säännön kohdissa 6 ja 7) Palvelun vastaanottaja voi toimittaa esim:

2.4.1.1.          kirjallisesti osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola;

2.4.1.2.          sähköisessä muodossa sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

2.4.2.           On suositeltavaa, että Palvelu Vastaanottaja tarjotas valituksen kuvauksessa: (1) valituksen kohdetta koskevat tiedot ja olosuhteet, erityisesti sääntöjenvastaisuuden tyyppi ja päivämäärä; (2) Palvelu VastaanottajaPyynnöstä; ja (3) the valituksen tekijän yhteystiedot – tämä helpottaa ja nopeuttaa valituksen käsittelyä Palveluntarjoajan toimesta. Edellisessä virkkeessä määritellyt vaatimukset ovat vain suositusten muodossa eivätkä vaikuta ilman suositeltua valituksen kuvausta tehtyjen valitusten tehokkuuteen.

2.4.3.           Palveluntarjoajan vastaus valitukseen tapahtuu välittömästi, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa valituksen jättämisestä.

3.      EHDOT MYYNTIEN SOPIMUKSEN VARTEN SOPIMUST

3.1.          Cmukaan lukien a Myynti ContractAsiakkaan ja Myyjän välinen sopimus tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on tehnyt Tilauksen Online S:n tilauslomakkeellahypätä mukaisesti lauseke Sääntöjen 2.1.2.

3.2.          Tuotteen hinta näkyy Online Shypätä verkkosivusto on annettu EURO (EUR)/ Englannin punta (GBP) / Yhdysvaltain dollari (USD) ja sisältää verot. Asiakkaalle ilmoitetaan Tilaukseen sisältyvän Tuotteen kokonaisarvosta sekä toimituskuluista (mukaan lukien kuljetus-, toimitus- ja postimaksut) ja muista kuluista tai velvollisuudesta maksaa nämä kulut, mikäli näitä maksuja ei voida määrittää verkkokaupan verkkosivuilla tilauksen tekemisen aikana eikä sillä hetkellä, kun asiakas on ilmoittanut haluavansa tehdä tilauksen. Myynti sopimus.

3.3.          Myynnin tekemisen menettely Contractt Online S:ssähypätä käyttämällä tilauslomaketta

3.3.1.           CMyynnin huomioiminen Contractt Asiakkaan ja Myyjän välillä tapahtuu sen jälkeen, kun Asiakas on tehnyt Tilauksen Online S:ssähypätä mukaisesti lauseke. Sääntöjen 2.1.2.

3.3.2.           Tilauksen tekemisen jälkeen Myyjä vahvistaa välittömästi vastaanottaneensa ja samalla hyväksyy tilauksen toteuttaa. CVahvistus tilauksen vastaanottamisesta ja sen hyväksyminen toteutukseen tapahtuu myyjän lähettämällä to tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite an sähköposti, joka sisältää vähintään Myyjän ilmoituksen tilauksen vastaanottamisesta ja sen hyväksymisestä toteutukseen ja myynnin vahvistamiseen Contractt. Kun asiakas on vastaanottanut yllä olevan sähköpostin, the Myynti Contractt on tehty Asiakkaan ja Myyjän välillär.

3.4.          Cyhdistäminen, turvallisuus ja pääsy Tilaa sisältö Myynnistä ContractAsiakkaan tekemä sopimus toteutuu (1) toimittamalla nämä säännöt Online Shypätä verkkosivuilla ja (2) lähettämällä kohdassa tarkoitetun sähköpostiviestin lauseke 3.3.2. / the Määräyksiä. Myynnin sisältö Contractt on lisäksi tallennettu ja suojattu Myyjän Online S:n IT-järjestelmäänhpop.

4.      TUOTTEEN MAKSUTAVAT JA -PÄIVÄMÄT

4.1.          Myyjä tarjoaa Asiakkaalle Myynnin yhteydessä seuraavat maksutavat Contractt:

4.1.1.           Postiennakko.

4.1.2.           Maksu tilisiirrolla Myyjän pankkitilillet.

4.1.3.           Esähköiset maksut ja luottokorttimaksut PayPal.com, Sofort.com, Przelewy24.pl, Bancontact.com, Giropay.de, Mybank.eu, Eps-na.com ja Ideal.nl kaikki mahdolliset nykyiset maksutavat on määritelty Online S:ssähypätä verkkosivuilla smaksutavat-välilehdellä ja verkkosivustollas https://www.paypal.com/pl, https://www.sofort.com/, https://www.przelewy24.pl/, https://www.bancontact.com/, https://www .giropay.de/, https://mybank.eu/, https://www.eps-na.com/ oraz https://www.ideal.nl/.

4.1.3.1.           Smaksutapahtumien selvitys sähköisellä maksulla ja luottokorteilla suoritetaan Asiakkaan valinnan mukaisesti PayPal.com, Sofort.com, Przelewy24.pl, Bancontact.com, Giropay.de, Mybank.eu, Eps-na.com tai Ideal.nl palvelua. Stuki sähköisiin maksuihin ja luotto korttimaksus tarjoaa:

4.1.3.1.1.           PayPal.com - PayPal (Eurooppa) Sa rl & Cie, SCA, 5kerroksessa 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxemburg.

4.1.3.1.2.           Sofort.com - SOFORT GmbH, Fußbergstraße 1, 82131 Gauting, Saksa, HRB 218675, ALV-tunnus: DE248376956.

4.1.3.1.3.           Przelewy24.pl – MaksaPro SA-yhtiö, jonka kotipaikka on Poznań (rekisteröintiosoite: ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań), kirjattu kansallisen tuomioistuinrekisterin yrittäjärekisteriin numerolla 0000347935, Poznanin käräjäoikeuden säilyttämät rekisteriasiakirjat – Nowe Miasto ja Wilda Poznańissa, osakepääoma: 5 476 300,00 PLN, verotunnus: 7792369887.

4.1.3.1.4.           Bancontact.com – Estä Payconiq Company NV/SA, Rue d'Arlon 82, 1040-Bryssel, Belgium.

4.1.3.1.5.           Giropay.de – paydirekt GmbH, Stephanstraße 14-16, 60313 Frankfurt am Main, Saksa.

4.1.3.1.6.           Mybank.eu – PRETA SAS, obecnie kontrolowana przez spółkę EBA CLEARING company, 40 Rue de Courcelles, 75008 Paryż, France.

4.1.3.1.7.           Eps-na.com – Electronic Payment Systems, LLC, 6472 S. Quebec St – Englewood, CO 80111.

4.1.3.1.8.           Ideal.nl – Currence Holding BV, Gustav Mahlerplein 33, 1082 MS Amsterdam, Alankomaat.

4.2.          Maksun määräaika:

4.2.1.           Mikäli asiakas valitsee maksun pankkisiirrolla, sähköinen maksu tai maksu luottokortilla, Asiakas on velvollinen tekemään the maksu 7 kalenteripäivän kuluessa kaupantekopäivästäs Contractt.

4.2.2.           Jos asiakas niin haluaa Käteinen raha Toimituksen yhteydessä Asiakas on velvollinen suorittamaan maksun toimituksen yhteydessä.

5.      HINTA, MENETELMÄT JA TOIMITUSAIKA SEKÄ VASTAANOTTO THE TUOTE

5.1.          Tuotteen toimitus Asiakkaalle on maksettava, ellei Myynti Contractt määrää toisin. Ptuotteen toimituskulut (mukaan lukien kuljetus-, toimitus- ja postikulut) ilmoitetaan asiakkaalle Online S:ssähypätä sivustossa dtoimituskulut -välilehti ja Tilauksen tekemisen aikana, mukaan lukien kun asiakas ilmaisee tahtoa olla sidottu myyntiin Sopimus.

5.2.          TMyyjä tarjoaa Asiakkaalle seuraavat Tuotteen toimitus- tai noutotavatt:

5.2.1.           Kuriiripaketti, kuriiri toimituksen yhteydessä.

5.2.2.           Lavojen lähetys.

5.3.          Tuotteen Asiakkaalle toimituksen määräaika on valmiina 10 Bhyödyllisyys Dkyllä, ellei lyhyempi takaraja mainitaan tuotteen kuvauksessa tai tilausta tehdessä. Kun kyseessä ovat tuotteet, joiden toimitus on erilainen määräaikoja, lähetys takaraja on pisin annettu takaraja, joka ei kuitenkaan voi ylittää 10 Bhyödyllisyys Days. Toimituksen alku takaraja Tuotteesta Asiakkaalle laskee seuraavasti:

5.3.1.           Mikäli Asiakas valitsee maksutavan pankkisiirrolla, sähköinen tai maksukorttimaksu - Myyjän pankkitilin hyvityspäivästä tai nykyinen tili.

5.3.2.           Mikäli asiakas valitsee postiennakolla maksu - Kaupantekopäivästä alkaens Sopimus.

5.4.          Ilmoitetut toimitustavat eivät välttämättä ole saatavilla kaikille tuotteille samanaikaisesti. Ajantasaiset tiedot käytettävissä olevista toimitustavoista ilmoitetaan joka kerta viimeistään Tilauksen yhteydessä.

6.      PRODUCT-VALITUKSET

6.1.          Myyjän vastuun peruste ja laajuus Asiakasta kohtaan, jos myydyssä tuotteessa on fyysinen tai oikeudellinen virhe (takuu), määritellään yleisesti sovellettavissa laeissa, erityisesti siviililaissa (erityisesti siviililain 556-576 §:ssä). ).

6.2.          Myyjä on velvollinen toimittamaan Asiakkaalle virheetön Tuotteen.

6.3.          Valituksen voi tehdä Casiakas esimerkiksi:

6.3.1.           kirjallisesti seuraavaan osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola;

6.3.2.           sähköisessä muodossa sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

6.4          On suositeltavaa, että asiakas toimittaas valituksen kuvauksessa: (1) the valituksen kohdetta koskevat tiedot ja olosuhteet, erityisesti virheen tyyppi ja esiintymispäivä; (2) the vaatia tuotteen saattamista myyntiins Contractt tai ilmoitus hinnanalennuksesta tai myynnistä vetäytymisestä Sopimus; ja (3) valituksen tekijän yhteystiedot – tämä helpottaa ja nopeuttaa the Myyjän valituksen käsittely. Edellisessä virkkeessä määritellyt vaatimukset ovat vain suositusten muodossa, eivätkä ne vaikuta niiden tehokkuuteen the valitukset, jotka on tehty ilman suositeltua valituksen kuvausta.

6.5          Myyjä tekee harkita Asiakkaan valituksen viipymättä, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa sen jättöpäivästä. Jos Casiakas, joka oli kuluttaja, jotka käyttävät takuun mukaisia oikeuksiaan, vaati vaihtoa tai vikaa poistaminen, tai tehnyt hinnanalennuslausunnon, jossa täsmennetään summa, jolla hintaa alennetaan, ja Seller ei vastannut pyyntöön 14 kalenteripäivän kuluessa, pyynnön katsotaan olevan perusteltu.

6.6.           Asiakas, joka käyttää takuun mukaisia oikeuksia, on velvollinen toimittamaan viallisen tuotteen seuraavaan osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola. Kuluttajaasiakkaan tapauksessa Tuotteen toimituskulut maksaa Myyjä. Jos tuotteen tyypistä tai asennustavasta johtuen, the Tuotteen toimittaminen kuluttaja-asiakkaalle olisi kohtuuttoman vaikeaa, Asiakas on velvollinen asettamaan Tuotteen Myyjän saataville paikassa, jossa tuote on.

6.7.          Art. Siviililain 558 §:n 1 momentin mukaan Myyjän Tuotteen takuuvastuu Asiakkaalle, joka ei ole kuluttaja, poistuu.

7.      TUOMIOISTUIMEN ULKOPUOLISET MENETELMÄT VALITUSTEN RATKAISEMINEN JA VAATIMUSTEN TUTKIMUS JA THE NÄIHIN MENETTELYIHIN KÄYTTÖÄ KOSKEVAT SÄÄNNÖT

7.1.          Dsähköpostiin liittyvää tietoa käyttämällä tuomioistuinten ulkopuolinen menettely valitusten käsittelyssä ja vaateiden käsittelyssä sekä säännöt pääsystä näihin menettelyihin kuluttajana olevan asiakkaan toimesta ovat saatavilla Kilpailu- ja kuluttajansuojaviraston verkkosivuilla osoitteessa: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.phs.

7.2.          Klo thän toimisto presidentti kilpailusta ja kuluttajansuojasta on a ottaa yhteyttä piste (puhelin: 0048 22 55 60 333, sähköposti: [email protected]l tai a kirjallinen osoite: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varsova), wletkutehtävä mm., On avun tarjoaminenance varten kuluttajia asiaan liittyvissä asioissa laitonta ratkaisua kuluttajariidoista.

7.3.          Kuluttajalla on seuraavat vaihtoehdot tuomioistuimen ulkopuolisten valitusten ratkaisemiseen ja vaateiden esittämiseen: (1) hakemus riidan ratkaisemiseksi pysyvään sovinnolliseen kuluttajatuomioistuimeen (lisätietoja on osoitteessa http://www.spsk.wiih.org.pl); (2) an sovellus riidan tuomioistuimen ulkopuolisesta ratkaisemisesta kauppatarkastuksen voivodikuntatarkastajalle (lisätietoa Myyjän taloudellisen toimintapaikan toimivaltaisen tarkastajan verkkosivuilta); ja (3) the apua / the kaupunginosa (kunnallinen) kuluttaja-asiamies tai yhteiskunnallinen järjestö, whose lakisääteisiin tehtäviin kuuluu kuluttajansuoja (mukaan lukien kuluttajaliitto, Puolan kuluttajaliitto). Advice toimitetaan muun muassa sähköpostitse osoitteeseen [email protected]l ja kuluttajaneuvontanumeroon 0048 801 440 220 (puh Bhyödyllisyys Days, 8:00 - 18:00, puhelumaksu operaattorin tariffin mukaan).

7.4          Online-alusta riitojen ratkaisemiseen the kuluttajat ja the yrittäjät EU-tasolla (ODR-alusta) on saatavilla osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr. . ODR-alusta on interaktiivinen ja monikielinen verkkosivusto, joka tarjoaa yhden luukun the kuluttajat ja the yrittäjät, jotka hakevat tuomioistuimen ulkopuolista ratkaisua the sopimusvelvoites verkkomyyntisopimuksesta tai palvelusopimuksesta johtuvat (lisätietoja alustan verkkosivuilta tai Kilpailu- ja kuluttajansuojaviraston verkkosivuilta: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.phs).

8.      SOPIMUKSEN PERUUTTAMINEN

8.1.          Kuluttaja, joka on tehnyt a kaukana sopimus voi sisällä 30 kalenteripäivänä peruuttaa siitä syytä ilmoittamatta ja ilman kuluja, lukuun ottamatta kohdassa mainittuja kustannuksia lauseke Sääntöjen 8.8. Määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät lausunnon ennen sen päättymistä. Ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta voi tehdään esimerkiksi:

8.1.1.           kirjallisesti osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola;

8.1.2.           sähköisessä muodossa sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

8.2.          Esimerkillinen malli peruuttamislomake on mukana Kotelo nro 2 kuluttajanoikeuslain mukaisesti ja on lisäksi saatavilla sisään lauseke 11 säännösten mukaisesti. Kuluttaja voi käyttää mallia muodossa, mutta se ei ole pakollista.

8.3          Sopimuksen peruuttamisen määräaika alkaa:

8.3.1.           sopimuksesta, jolla Myyjä luovuttaa Tuotteen ja on velvollinen luovuttamaan sen omistusoikeuden (esimerkiksi Myynti Contractt) - tuotteen ottamisesta kuluttajan tai kuluttajan nimeämän kolmannen osapuolen, joka ei ole rahdinkuljettaja, haltuun, ja sopimuksen tapauksessaere: (1) monet Tuotteet toimitetaan erikseen, erissä tai osissa - viimeisen tuotteen, erän tai osan haltuunotosta tai (2) kun se koostuu Tuotteiden säännöllisestä toimituksesta määrätyn ajan - ensimmäisen Tuotteen haltuunotosta;

8.3.2.           muiden sopimusten osalta - päivästä alkaen sopimus johtopäätös.

8.4          Jos vetäydytään a kaukana sopimus katsotaan mitättömäksi.

8.5          Myyjä on velvollinen välittömästi, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, kun hän on vastaanottanut kuluttajan sopimuksen peruuttamisilmoituksen, to palauttaa kaikki kuluttajan suorittamat maksut, kuluttajalle toimituksen kustannuksia Tuotteesta (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka aiheutuvat kuluttajan valitsemasta toimitustavasta, joka on muu kuin halvin verkkokaupassa saatavilla oleva vakiotoimitustapahypätä). The Seller palauttaa maksun samalla maksutavalla kuin kuluttaja on käyttänyt, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun palautustapaan, joka ei syy mitään kuluja hänelle. Jos Myyjä ei ole tarjoutunut noutamaan tuotetta ckuluttaja itseään, , ne voi pidättää saamiensa maksujen palautuksen casti the Tuotteen vastaanottamisesta tai thän kuluttajan toimittaman todisteen sen palautus sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.

8.6.          Kuluttaja on velvollinen viipymättä, viimeistään 14 kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin ne vetäytyä sopimuksesta, to palauta tuote Myyjälle tai luovuta se Myyjän valtuuttamalle henkilölle noudettavaksi, ellei Myyjä ole ehdottanut, että ne noutaa tuotteen theitse. Määräajan noudattamiseksi riittää tuotteen palauttaminen ennen sen voimassaolon päättymistä. Kuluttaja voi palauttaa Tuotteen seuraavaan osoitteeseen: Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola.

8.7          Kuluttaja on vastuussa Tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu siitä, että sitä käytetään tavalla, joka ylittää sen, mikä on tarpeen Tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi.

8.8          Mahdolliset kuluttajan sopimuksen peruuttamiseen liittyvät kulut, jotka kuluttaja on velvollinen maksamaan:

8.8.1.           Mikäli kuluttaja on valinnut Tuotteen toimitustavaksi muun kuin halvimman verkkokaupassa saatavilla olevan vakiotoimitustavanhypätä, Myyjä ei ole velvollinen palauttamaan lisäkustannuksia maksettu kuluttajan toimesta.

8.8.2.           Kuluttaja vastaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista.

8.8.3.           Jos tuote on palvelu, which Suorittaminen - kuluttajan nimenomaisesta pyynnöstä - alkanut ennen peruuttamisaikaa, kuluttaja, joka käyttää oikeuttaan peruuttaa sopimus pyynnön esittämisen jälkeen, on velvollinen maksamaan peruuttamiseen asti suoritetuista palveluista. Maksun määrä lasketaan suhteessa suoritettavan palvelun laajuuteen ottaen huomioon sopimuksessa sovittu hinta tai korvaus. Jos hinta tai korvaus on kohtuuton, tämän määrän laskentaperusteena on suoritetun palvelun markkina-arvo.

8.9.          Oikeus vetäytyä a kaukana sopimus ei ole kuluttajan saatavilla seuraavien sopimusten yhteydessä:

8.9.1.           (1) palvelun tarjoamista varten, jos Myyjä on täysin tarjonnut palvelun sellaisen kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, jolle on ennen palvelun suorittamista ilmoitettu, että hän menettää oikeuden peruuttaa sopimus sen jälkeen, kun myyjä on suorittanut palvelun. Myyjä; (2) jossa hinta tai korvaus riippuu rahoitusmarkkinoiden vaihteluista, joihin myyjä ei voi vaikuttaa ja jotka voivat tapahtua ennen sopimuksen peruuttamisen määräaikaa; (3)  jossa palvelun kohteena on valmistamaton tuote, joka on valmistettu kuluttajan toiveiden mukaan tai palvelee heidän yksilölliset tarpeet; (4) jossa palvelun kohteena on nopeasti pilaantunut tai lyhyt käyttöikä tuote; (5) jossa palvelun kohteena on suljetussa pakkauksessa toimitettu tuote, jota pakkauksen avaamisen jälkeen ei voida palauttaa terveys- tai hygieniasyistä, jos pakkaus avattiin toimituksen jälkeen; (6) joissa palvelun kohteena ovat Tuotteet, jotka toimituksen jälkeen liittyvät luonteensa vuoksi erottamattomasti muihin tuotteisiin; (7) joissa palvelun kohteena ovat alkoholijuomat, joiden hinnasta sovittiin myyntisopimusta tehtäessä ja joiden toimitus voi tapahtua vasta 30 päivän kuluttua ja joiden arvo riippuu markkinoiden vaihteluista, joita Myyjällä ei ole ohjata; (8) jossa kuluttaja nimenomaisesti vaati, että Myyjä tulee heidän luokseen kiireellisesti korjausta tai huoltoa varten; jos Myyjä tarjoaa muita kuin kuluttajan vaatimia lisäpalveluita tai toimittaa muita korjauksen tai huollon suorittamiseen tarvittavia tuotteita kuin varaosia, kuluttajalla on oikeus peruuttaa sopimus lisäpalveluiden tai tuotteiden osalta.; (9) joissa palvelun kohteena ovat ääni- tai kuvatallenteet tai tietokoneohjelmistot, jotka toimitetaan suljetussa pakkauksessa, jos pakkaus on avattu toimituksen jälkeen; (10) sanoma-, aikakaus- tai aikakauslehtien jakeluun tilaussopimusta lukuun ottamatta; (11) tehty julkisella huutokaupalla; (12) majoituspalvelujen tarjoamiseen muuhun kuin asumiseen, tavarankuljetukseen, autonvuokraukseen, ateriapalveluun, vapaa-aikaan, viihteeseen, urheiluun tai kulttuuritapahtumiin liittyviin palveluihin, jos sopimuksessa määrätään palvelupäivä tai -aika; (13) sellaisen digitaalisen sisällön toimittamiseen, jota ei ole tallennettu aineelliselle välineelle, jos palvelun toteuttaminen on alkanut kuluttajan nimenomaisella suostumuksella ennen sopimuksen peruuttamisajan päättymistä ja sen jälkeen, kun Myyjä on ilmoittanut peruuttamisoikeuden menettämisestä sopimus.

8.10.       Määräykset koskevat a kuluttajalle lauseke Sääntöjä 8 sovelletaan 1.1.2021 alkaen ja Terveisin myös tuosta päivästä lähtien tehtyihin sopimuksiin to the Asiakas/palvelun vastaanottaja joka on luonnollinen henkilö, joka tekee suoraan liittyvän sopimuksen heidän yritys, jos tämän sopimuksen sisältö osoittaa, että sillä ei ole tämän henkilön ammatillista luonnetta, mikä johtuu erityisesti sopimuksen kohteesta heidän liiketoimintaa, julkistetaan CEIDG:n säännösten perusteella.

9.      YRITTÄJÄT KOSKEVAT MÄÄRÄYKSET

9.1.          Tämä Sääntöjen kohta 9 ja kaikki sen sisältämät määräykset on tarkoitettu ja sitovat siksi vain Asiakasta tai Se.rvice Vastaanottaja, joka ei ole kuluttaja ja 1.1.2021 alkaen ja Terveisin siitä päivästä lähtien tehtyihin sopimuksiin myös Asiakas/palvelun vastaanottaja joka ei ole luonnollinen henkilö, joka tekee suoraan liittyvän sopimuksen heidän yritys, jos tämän sopimuksen sisältö osoittaa, että sillä ei ole tämän henkilön ammatillista luonnetta, mikä johtuu erityisesti sopimuksen kohteesta heidän yritystoiminta, julkistetaan CEIDG:n säännösten perusteella.

9.2.          Myyjällä on oikeus peruuttaa sopimus Myynti Sopimus 14 kalenteripäivän kuluessa sen tekemisestä. Tässä tapauksessa Myyntisopimuksesta peruminen voi tapahtua ilman syytä, eikä se aiheuta Asiakkaalle vaatimuksia Myyjää kohtaan.

9.3.          Myyjällä on oikeus rajoittaa käytettävissä olevia maksutapoja, mukaan lukien oikealle pyytää täysi tai osittainen ennakkomaksu maksusta riippumatta Asiakkaan valitsema menetelmä ja myyntisopimuksen tekeminen.

9.4          Palveluntarjoaja voi irtisanoa a sopimusta varten an Sähköinen palvelu, joka tulee voimaan välittömästi ja syitä kertomatta lähettämällä asianmukainen lausunto Palvelun vastaanottajalle.

9.5          Palveluntarjoajan/Myyjän vastuu Palvelun vastaanottajaa/Asiakasta kohtaan sen oikeusperustasta riippumatta on rajoitettu sekä yhden vaateen osalta että kaikkien vaateiden osalta yhteensä Myyntisopimuksesta johtuvien maksetun hinnan ja toimituskustannusten määrään asti, ei ylitä kuitenkin summa tuhat zlotya (PLN). Edellisessä virkkeessä tarkoitettua määrärajoitusta sovelletaan kaikki väitteet kohdistettu Palvelun vastaanottajan/asiakkaan toimesta vastaan Palveluntarjoaja/Myyjä, jopa jos Myyntisopimusta ei tehdä tai tapauksissa, jotka eivät liity myyntisopimukseen. Palveluntarjoaja/Myyjä vastaa palvelun vastaanottajalle/asiakkaalle vain tyypillisistä vahingoista, jotka olivat ennakoitavissa sopimuksen tekohetkellä, eikä ole vastuussa kadonneista voitot. The Seller ei myöskään vastaa lähetyksen kuljetuksen viivästymisestä.

9.6.          Kaikki Myyjän/Palveluntuottajan ja Asiakkaan/Palvelun vastaanottajan välillä syntyvät riidat on saatettava tuomioistuimeen, joka on toimivaltainen päämaja myyjältä/palveluntarjoajalta.

10.  LOPPUSÄÄNNÖKSET

10.1.       Sopimukset Verkkokaupan kautta tehdyt sopimukset on tehty vuonna Englanti.

10.2.       Sääntömuutos:

10.2.1.       Palveluntarjoaja varaa oikeuden tehdä muutoksia Sääntöihin tärkeistä syistä, joita ovat: lain muutokset; maksu- ja toimitustapojen muutokset - siltä osin kuin nämä muutokset vaikuttavat näiden sääntöjen määräysten täytäntöönpanoon.

10.2.2.       Mikäli näiden sääntöjen perusteella tehdään jatkuvia sopimuksia (esim sähköisen palvelun tarjoaminen - tili), muutetut säännöt sitovat Casiakas jos tapasivat kohdassa määritellyt vaatimukset. 384 ja 384 [1] siviililain pykälän mukaan eli Palvelun vastaanottajalle on ilmoitettu muutoksista oikein, eikä hän irtisanonut sopimusta 15 kalenteripäivinä ilmoituksen tekemisestä. Siinä tapauksessa, että sääntömuutos johtaisi uusien maksujen käyttöönottoon tai olemassa olevien maksujen korottamiseen Palvelun vastaanottaja on oikeus peruuttaa sopimus.

10.2.3.       Päätelmän tapauksessa sopimusts erilainen kuin jatkuvat sopimukset (esimerkiksi, a Myynti Contractt), the Sääntöihin tehdyt muutokset eivät vaikuta millään tavalla saavutettuihin oikeuksiin Palvelun vastaanottajat/Asiakkaat ennen sääntömuutosten voimaantulopäivää, etenkään sääntömuutoksia ei tehdä on vaikutus jo tehtyihin tai tehtyihin tilauksiin, toteutettu tai toteutettu myynti Sopimuss.

10.3.       Asioissa, jotka eivät kuulu näiden asetusten soveltamisalaan, sovelletaan Puolan lain yleisesti sovellettavia säännöksiä, erityisesti: siviililaki; 18th heinäkuussa 2002 annettu laki sähköisten palvelujen tarjoamisesta (Lakilehti 2002, nro 144, pos. 1204, muutettu edelleen); kuluttajan oikeuksia koskeva laki; sekä muut asiaankuuluvat yleisesti sovellettavan lain säännökset.

10.4       Nämä säännöt eivät sulje pois myyjän/palveluntarjoajan kanssa sopimuksen tekevän kuluttajan asuinmaan lakeja, joita ei voida sulkea pois sopimuksella. Tällöin Myyjä/Palveluntuottaja takaa kuluttajalle suojan, jonka hän tarjoaa sellaisilla ehdoilla, joita ei voida sulkea pois sopimuksella.

11.   MALLI PERUUTUSLOMAKE (LIITÄ NUMERO 2 KULUTTAJAN OIKEUSLAKIIN)

 

Malli peruuttamislomake (tämä lomake tulee täyttää ja lähettää takaisin vain, jos haluat peruuttaa sopimuksen)

 

    Osoite:

FLOW ECOMMERCE MICHAŁOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA Świderska 36/C 05-480 Karczew, Puola pinapin.fi [email protected]

    Minä / me (*) täten ilmoitan peruuttamisestani myyntisopimuksesta seuraavien kohteiden osalta (*) sopimus seuraavien tavaroiden toimittamisesta (*) sopimus seuraavista osista (*) / toimittamisesta seuraavista palveluista (*)

 

    Sopimuksen tekopäivä (*) / resepti (*)

    Kuluttajan/kuluttajien etu- ja sukunimi

    Kuluttajan (kuluttajien) osoite

    Kuluttajan/kuluttajien allekirjoitus (vain jos lomake lähetetään paperiversiona)

    Päivämäärä

(*) Poista tarvittaessa. .

Tuote lisätty toivelistalle